Microdermabration

Microdermabrasion treatments use a minimally abrasive instrument to gently sand your skin, removing the thicker, uneven outer layer.

This type of skin rejuvenation is used to treat light scarring, discoloration, sun damage, and stretch marks.

Microdermabrasion can:

  • Improve age spots and black heads.
  • Improve hyperpigmentation (patches of darkened skin).
  • Exfoliate your skin, resulting in a refreshed appearance.
  • Lessen the appearance of stretch marks.
  • Reduce fine lines and wrinkles.
  • Reduce or eliminate enlarged pores.
  • Treat acne and the scars left by acne.

Microdermabrasion helps to thicken your collagen, which results in a younger looking complexion. Collagen is a protein in your skin that’s abundant when you’re a child and makes skin appear taut and smooth. Collagen production declines as we age, resulting in looser, uneven skin.


Tratamientos de microdermoabrasión utiliza un instrumento mínimamente abrasivo para suavemente esfoliar la piel, la eliminación de la capa externa más gruesa y desigual.
 
Este tipo de rejuvenecimiento de la piel se usa para tratar cicatrices ligeras, decoloración, daño solar y estrías.
 
Microdermoabrasión puede:
 
Mejorar las manchas de la edad y las cabezas o puntos negro.Mejorar la hiperpigmentación (parches de piel oscurecida). Exfoliar la piel, dando como resultado una apariencia refrescada. Reduce las líneas finas y las arrugas.Reduce o eliminar los poros ampliados.Trata el acné y las cicatrices Dejada por el acné.
 
Microdermabrasion ayuda a regenerar su colágeno, lo que resulta en una más joven aspecto complexion. El colágeno es una proteína en su piel que es abundante cuando usted es joven y hace que la piel aparezca tensa y suave. La producción de colágeno disminuye a medida que envejecemos, dando lugar a una piel más suelta y desigual.